هتل باتونی تفلیس

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل باتونی تفلیس

مشخصات

هتل باتونی تفلیس
  • تعداد اتاق: ۱۰

مشخصات تماس

R. Mamisashvili#1, 0152 Tbilisi City, Georgia

قوانین و امکانات

هتل باتونی تفلیس
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل باتونی تفلیس از هتل‌های ۳ ستاره شهر تفلیس است که شهرت و آوازه‌اش را از گوش تا گوش این شهر می‌توان شنید. این هتل که خدمات بسیار جالب و با کیفیتی را در محیطی جذاب و خیره کننده تقدیم مهمانانش می‌کند، با آغوشی باز به استقبال شما آمده و اتاق‌هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری تر و تمیز و حمام اختصاصی همراه با دمپایی راحتی و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تجربه لذت بخشی از سفر به شهر تفلیس در ذهنتان نقش ببندد.
جالب است بدانید که اتاق‌های این هتل در دسته بندی‌های متفاوتی مثل اتاق خانواده، اتاق عایق صدا و اتاق بدون سیگار قرار می‌گیرند. تمامی این اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی بسیار خوبی نیز هستند. اگر مهمان Hotel Batoni Near Airport شوید، جدا از این که اقامت آسوده‌ای در فضای داخلی آن خواهید داشت، از بابت دسترسی به نقاط مختلف شهر، روند اقامت شما بسیار خوب و راحت خواهد بود. زیرا اولا هتل باتونی فاصله چندانی با فرودگاه شهر تفلیس برای خریداران بلیط هوایپما ندارد. از طرفی دیگر، در نزدیکی این هتل چند ایستگاه مترو و اتوبوس را می‌توان دید. در عین حال، چندین مکان پربازدید پایتخت گرجستان را می‌توان در محدوده چند کیلومتری هتل باتونی مورد بازدید قرار داد.
جالب است بدانید که در هتل باتونی تفلیس هر روز صبحانه‌ای دلچسب و خوشمزه به اتاق شما سرو خواهد شد. این بدین معناست که شما با انرژی فوق العاده‌ای می‌توانید به تماشای زیبایی‌های شهر تفلیس بروید. البته در طول روز نیز شما می‌توانید با مراجعه به رستوران هتل باتونی تفلیس، انواع غذاهای خوشمزه را برای خودتان سفارش دهید و از طعم آنها لذت ببرید. لازم به ذکر است که کافی شاپ هتل باتونی تفلیس با رِنج گسترده شکلات‌ها، کیک‌ها، میوه‌ها و سایر خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های رنگارنگ، در لحظات مختلفی از اقامتتان شما را شگفت زده خواهد کرد. ناگفته نماند که با توجه به فراهم بودن لوازم مورد نیاز برای پختن کباب در محوطه هتل باتونی تفلیس، شما از این گزینه نیز می‌توانید نهایت استفاده را ببرید.
سرویس‌های نظافت روزانه و اینترنت بی سیم پر سرعت به همراه پارکینگ هتل باتونی تفلیس به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند. اما برخی از سرویس‌ها مثل حمل و نقل به فرودگاه، اتو، خشکشویی و لباسشویی با پرداخت هزینه مختصری، توسط کارکنان هتل باتونی تفلیس به شما ارائه خواهند شد. در مورد کارکنان این هتل بد نیست بدانید که اغلب آنها می‌توانند به سه زبان انگلیسی، روسی و گرجی با شما مکالمه کنند. نکته مهم دیگر در مورد هتل باتونی تفلیس، ۲۴ ساعته بودن بخش پذیرش آن است.
پیشنهاد ما به شما این است که در صورت رزرو اتاق در هتل باتونی تفلیس، از بازی و تفریح در محوطه سرپوشیده مخصوصی که در داخل اقامتگاه تعبیه شده نیز غافل نشوید. هتل Hotel Batoni Near Airport Tbilisi علی رغم داشتن امکانات رفاهی بسیار خوب و ایده آل و در پیرامون جاهای دیدنی تفلیس بودن، همواره سعی در پایین نگه داشتن هزینه اقامت مهمانان خود داشته و به همین دلیل معمولا نام آن را در لیست هتل‌های ارزان قیمت شهر تفلیس می‌توان دید. از این رو، اقامت در این هتل ۳ ستاره و دوست داشتنی از هر حیث می‌تواند برای شما جالب و مقرون به صرفه باشد.

اماکن نزدیک به هتل باتونی تفلیس


فاصله هتل باتونی تفلیس تا کلیسای سامبا: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا قلعه ناریکالا: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا کلیسای سنت جرج: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا باغ ملی گیاه شناسی گرجستان: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا سالن تئاتر روستاولی: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا سالن اپرا و باله تفلیس: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل باتونی تفلیس تا سیرک تفلیس: ۸ کیلومتر